EMOTIONAL

design / email / profile / menu


اهای مخاطب من تو باعث شدی که منو از وبلاگی که واسه همیشه رفته بودم به اینجا بکشی  بچه ها فک نکنی ددوس پسرمه نه نیست یه نفرهست که پشت وانه هرکسی تو زندگیش میتونه باشه خیلیا دارنش خیلیا از دستش دادن میدونی اخه مگه من با تو کاری کردم ؟؟چشام ازگریه کردن پف کرده الهی چشاتم مث من بشه مخاطب من همه چیمو گرفتی باشه ادامه میدیم میخوام یه فیلم بسازم یه فیلم راجب این اتفاق میخوام که وبم فیلتربشه به درک خدا بلایی که سر من امشب اومد بخاطر تو بووود میدونستی خدااگه منو دوس داری چرا نمیای ازم دفاع کنی رسمش نیست تنهام گذاشتی رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدا یه معامله ای میکنیم همونو میگم اگه ثابت شد منم میکنم پاش هستم وگرنه میرم اونم چه رفتنی جدی گفتم به خداییت جدی گفتم خدا بیا پایین صورتمو ببین چشام پف کرده صورتم خیس شده یعنی اینقدربی ارزشم که هیچ کی نمیاد اشکاموپاک کنه الهی  که بمیرم بمیرم برای همیشه خدا مرگ میخوام مرگ مرگ مرگ مذرگ اشکانم رو کیبرد ریختن بس که تند مینویسم نمیفهمم چی مینویسم دلم شکست به خدایی خودت شکست اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مخاطبخاص باعث شدی من سیگاربکشم تو باعث شدی چون فقط سیگار ارومم میکرد هیچکس نمیدونهروزی 6تا نخ میکشم اگر تموم شد همه چی برام میرم سراغ مواد به شاه چراغ قسم قسم خوردم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 26 اسفند 1392| 22:18|rozi|